Praxisfilm – Mesélje el saját történetét a hatékonyság érdekében!
A névválasztás nem véletlen a PRaxisfilm esetében!
A cég törekszik arra, hogy olyan klinikákkal dolgozzon együtt, akiknek fontos a jó hírnév és a megbízhatóság saját és leendő ügyfelei felé. Referenciáik a bizonyítékai annak, hogy egy jól működő csapat fogja össze – egyedülálló módon – az egészségügyi szakma reklámterületét. Már nemcsak jól kell dolgozni, a kiválóságot meg is kell mutatni a külvilágnak!
Az sem mindegy, hogyan építik magukat a cégek.
A népszerű vállalatok különlegessé válnak, egyedi stílusjegyekkel rendelkeznek, amit meg is kell mutatni leendő és meglévő partnereiknek. A személyes brand mutatja meg a leghatékonyabban, hogy kikről van szó, mivel foglalkoznak. Akkor sikeres ez, ha hiteles és elismert, továbbá ha a célszemélyekhez szól. Pozitív benyomást kell kelteni, őszinte megnyilvánulásokkal.
Releváns szempont a láthatóság is, mivel rendkívül fontos, hogy értékeiket, tapasztalataikat, tudásukat megismerje a világ. Feljebb jutás és siker nem létezik népszerűség nélkül. A legfontosabb elem, hogy ki kell alakítani egy olyan vágyott képet a vállalatról, amely a célközönség igényeire van szabva, hiteles lesz, és tükrözi a cég törekvéseit. A pozitív márkanévvel a vágyat ki lehet alakítani az ügyfelek számára, hogy az adott terméket vagy szolgáltatást megvásárolja.
A marketing az érzetek csatája, nem pedig a termékeké!
A mai világban már nemcsak a szolgáltatások sokasága közül kell kiemelni a sajátunkat, hanem önmagunkat is el kell adni ahhoz, hogy sikeresek legyünk a szakmánkban. Ehhez pedig kiváló lehetőséget nyújt a PRaxisfilm. Mesélje el saját történetét, tapasztalait, hiszen az ügyfelek az emberre és annak történetére kíváncsiak, ez az első és legfontosabb szempont minden cég esetében, utána jön a termék és a szolgáltatás. Ha jól alakítjuk az énmárkánkat, akkor egy megfelelő örnmarketinget hozunk létre, amellyel könnyen kitűnhetünk. Meg kell határozni, mi az, ami kiemel a tömegből, és ezt nyilvánvalóvá is kell tenni az emberek számára. A self brand a személyes tulajdonságok, szakmai tapasztalatok érdekes és színes kombinációja. Tehát olyan jellegzetességek és az ezekhez kapcsolódó érzelmek összessége, amely mások fejébe azonnal beugrik, amikor az adott név szóba kerül.
A storytelling, azaz történetmesélés ismert kifejezés a reklám világában, hiszen ezzel a módszerrel könnyen az ügyfelek bizalmába lehet férkőzni. Ez nem újdonság, a legnagyobbak is használták ezt a marketing elemet. Az egészségügyi online marketingben emiatt ez egyre nagyobb hangsúlyt kap. Mindannyian sztorikat mesélünk életünkről, mindennapjainkról. A történetek az érzelmekre hatnak, a storytelling célja ezzel a célközönség meggyőzése. A mai világban ugyanez az ősrégi történetmesélés vált népszerűvé a digitális marketing területén is.
A hagyományos reklámstratégiákat egyre inkább mellőzve a cégek a saját történeteik elmesélésére helyezik a hangsúlyt. Az egészségügyi praxisok számára különösen releváns elem ez a módszer, hiszen érzelmek bevonása révén szólítja meg a pácienseket. Ennek következtében emberségesebbé teszi a praxist, segít a bizalom kialakításában, ezzel egy hiteles márkát és szorosabb, megbízható kapcsolatot lehet létrehozni. A PRaxisfilm abban is tud segíteni, hogy ismert személyek, hiteles hírességek nyilatkozata által mesélik el személyes kapcsolataikat, tapasztalaikat az adott szolgáltatással, termékkel kapcsolatban. Ezzel még inkább megnő a bizalom a közönség számára.
A sikeres kommunikáció alapja a megfelelő szöveg is. Legyen szó akár videóról, akár honlapról, akár hirdetésről, lényeges, hogy az üzenet felkeltse a célcsoport figyelmét, elolvassák, illetve végighallgassák és megjegyezzék azt. Ezt pedig a jelenlegi, hatalmas reklámzajban elérni nem könnyű. Az egészségügyi praxisok, klinikák, rendelők egyik legnagyobb hibája, hogy túlságosan szakszerűen fogalmaznak. Ezzel könnyen potenciális ügyfeleket veszíthetnek, hiszen sokszor lehetetlen az átlagembernek megértenie, miért is éri meg az adott klinika szolgáltatásait választania.
A PRaxisfilm nemcsak szakértelmet, hanem kifejezetten magas színvonalú kreativitást nyújt – új, meghökkentő, formabontó megoldásokkal, ötletekkel fűszerezve.
A csapatnak kemény magját három különböző szakember alkotja, akik három különböző szakterületen szereztek tapasztalatot. Azon a három területen, aminek az összehangolása a cégek számára most a legfontosabb: az egészségügy, filmezés és a kommunikáció.
Szabados Emese praxisvezető,
páciens koordinátor, gyógymasszőr és dentálhigiénikus is volt korábban, így belülről ismeri az egészségügyi praxisok működését, megérti az orvosi szaknyelvet, profin tolmácsol orvos és páciens között.
Sárréti Anita
a média világából jött, korábban újságíró és televíziós szerkesztő, jelenleg sajtómenedzser és PR-szakember. Ő a kommunikációban profi, és abban, hogy hol, illetve hogyan érdemes egy cikket és hirdetést elkészíteni majd elhelyezni.
Dr. Tordai István
televíziós műsorvezető, szerkesztő, producer, aki abban segít Önnek, hogy videói valóban televíziós hatásúak legyenek, megállják helyüket a YouTube, Facebook csatornákon, vagy akár a tévében is.
Mindhárman szakértelmük legjavát adják, hogy a vállalatoknak valóban figyelemfelkeltő, érdekes és – ami a legfontosabb – hatékony marketing anyagokat készítsenek el. Így segítik a praxisok, cégek beindítását, bővítését, leendő páciensei és partnerei bizalmának elnyerését! A csapat abban segít, hogy reklámfilmjeik érdekesek, hasznosak és profi minőségűek legyenek, úgy, hogy ez az ügyféltől a lehető legkevesebb idő- és energia-ráfordítást igényelje.
A profi, összeszokott csapat olyan szakemberekből áll, akik a marketingben, a videózásban és az orvosi területen is gyakorlottak.
Emiatt gyorsan és hatékonyan dolgoznak, a storytelling kiváló marketing eszközét felhasználva! Egy felvétel során több hirdetésre elegendő anyagot vesznek fel, majd ezt úgy vágják össze, hogy az informatív és érdekes legyen. A videókat olyan formában adják át, hogy alkalmas legyen YouTube, Facebook vagy akár televíziós reklámnak is.
Csak egy fél nap munka a csapattal és Ön hosszú távon még sikeresebb, minőségibb megjelenést kap, mellyel partnereinek, ügyfeleinek bemutatkozhat!
További információ: Weboldal: https://praxisfilm.hu
Email: info@praxisfilm.hu
Telefon: +36 20 379 6350