Ha szeretné kihozni a maximumot vállalkozásából, akkor érdemes erre is gondolni.
Amikor egy új egészségügyi praxist szeretnénk beindítani, rengeteg apró részletre gondolnunk kell. Ennek nagy részét természetesen saját magunk intézzük. Azonban vannak olyan sarkalatos kérdések is, melyeket jobb, ha inkább szakemberekre bízunk. Ilyen a marketing is.
Lehetséges, hogy szakmánkban tényleg páratlanul kiemelkedőek vagyunk. Az is előfordulhat, hogy olyan termékekkel próbáljuk meghódítani az ügyfélkörünket, melyek egytől egyig az igazi minőséget képviselik. Amíg azonban ezeket nem professzionális, ügyfélorientált és valóban érdeklődést keltő módon és felületeken reklámozzuk, addig hiába várjuk, hogy az elültetett magból szerteágazó és virágzó lombkorona legyen. Ha nem tudjuk megfelelően közvetíteni és megismertetni, pontosan miért is jár jól, aki minket választ, akkor bizony nem is fognak minket választani számottevően.
Csakhogy, ha ügyfél van, akkor pénz is van.
Ha pedig pénz van, akkor minden egyéb probléma is megoldható, minden burjánzó ág szabad útjára engedhető. Viszont, amíg nem adunk el semmit, addig sajnos nem ér semmit az árukészletünk, szolgáltatásunk sem, hiszen teljesen hiába képviselünk minőséget vele, ha ezt senki nem ismeri meg. Ugyanígy van ez a szakértelmünkkel és tudásunkkal is.
Márpedig, ha minden erőnkkel eddig azon voltunk, hogy szakmánkban a lehető legjobbak legyünk, és arra tettük fel életünket, hogy ezt egy saját vállalkozásban kamatoztathassuk, akkor bolondok lennénk, ha nem a legjobb megoldást választanánk arra is, hogy mindezt a világ elé tárhassuk. A legtöbb KKV – vagyis mikro-, kis- és középvállalkozás – pontosan azért marad mindig is KKV, mert nem veszi komolyan a marketing kérdését. Nem bízza profikra – akár spórolás, akár más szempontok miatt -, és nem is szán rá sem időt, sem energiát.
Holott ahhoz, hogy a motor beinduljon, és aztán minden egyes részlet gördülékenyen futhasson tovább, a jó marketing elengedhetetlen. Ez egyáltalán nem egy ördöngösség, ez csupán döntés kérdése. Ha pedig meghoztuk a helyes döntést, és úgy érezzük, itt az ideje, hogy méltó módon ismertessük meg magunkat és cégünket a közönséggel, akkor a következő sarkalatos pont, hogy kit válasszunk ehhez. Egyedülálló módon összeállt csapatának, illetve rendkívüli szakértelmének köszönhetően nem mindennapi segítségre számíthatunk, ha a PraxisFilm mellett döntünk.
A különböző szakterületek
– egészségügy, filmezés és kommunikáció – gondos összefésülése teszi lehetővé, hogy utánozhatatlan, és lenyűgöző módon mutathassuk be vállalatunkat. Biztosak lehetünk abban, hogy a rólunk, illetve praxisunkról készült reklámfilm nem csak figyelemfelkeltő lesz, hanem egyedi és főképp hatékony. Hatékony, mert nem csak az első löketet adja meg az induláshoz, hanem lehetőséget ad arra, hogy elnyerjük a leendő páciensek bizalmát, és kitűnjünk az összes többi, hasonló irányultságú praxis közül. Bízza magát profikra! Higgye el, szárnyalni fog!