Hogyan lesz garantált a reklám megtérülése?

 

Egy jó marketing olyan, mint egy tökéletes befektetés. Mindig visszahozza az árát, sőt, túl is szárnyalja azt. De hogyan érhetjük el mindezt? És mégis mennyit költsünk rá? Az anyagi vonzata talán az egyik legsarkalatosabb kérdés, hiszen valahonnan el kell indulni, de mégis az a lényeg, hogy hová is tartunk.

 

Amennyiben eldöntöttük, hogy praxisunk bemutatásához reklámfilmet is szeretnénk készíttetni, nyilvánvaló, hogy előtte már osztottunk, szoroztunk, mégis mennyit tudunk belefektetni. Ez mind szép és jó, azonban nem szabad megfeledkeznünk arról sem, hogy ezt a reklámfilmet egyáltalán nem mindegy, hogyan juttatjuk el a célközönséghez. Kiemelt szerepe van ugyanis annak, hogy hol és milyen módon hirdetjük.

 

A legcélszerűbb, ha ugyanannyit költünk a hirdetésekre, mint amennyit magára a reklámfilmre szántunk.

Tételezzük fel például, hogy egy 60 másodperces reklámfilm összköltségét 150.000 Forintban limitáljuk. Ebben az esetben ugyanennyivel, tehát 150.000 Forinttal érdemes gazdálkodni a hirdetés és kiemelések terén is. Így garantált a megtérülés.

 

Lehetséges, hogy ez elsőre sokaknak túlzásnak tűnhet, pedig reálisan nézve a részleteket, bizony célunkat így tudjuk elérni minél gyorsabban. Ez pedig nyilvánvalóan mindenkinek az, hogy minél ismertebb legyen a piacon, minél többen legyenek kíváncsiak a cégére és persze minél több ügyfélre tehessen ezáltal szert. Ha az imént levezetett elmélet alapján döntünk a részletekről, akkor biztosak lehetünk benne, hogy a reklám visszatéríti majd mindazt, amit belefektettünk.

 

Ehhez természetesen nem csak pénzre, hanem szakértelemre is szükség van.

A PraxisFilm csapata által elkészített, profi reklámfilmek már önmagukban is hatalmas biztosítékot jelentenek arra, hogy a célközönség számára pozitív, érdekes és egyedülálló módon mutathatjuk be vállalatunkat. A jó költségvetés, az átgondolt lépések pedig csak gyümölcsözőbbé teszik mindezt.